Skumt.

2009-04-29 @ 19:00:25 Bodil
Vi har varit i Karlstad idag, Vilhelm behövde lite sommarkläder. Och jag behövde en ny mobiltelefon (oops). På hemvägen hände en skitläskig grej! Vi åkte den lite längre, men betydligt mysigare vägen på östra sidan om Fryken. Och plötsligt kom ett stort flygplan, på otroligt låg höjd flygandes snett åt vårat håll. Riktigt lågt, precis över trädtopparna, och med mörk rök från ena motorn (eller vingen, gissar att det var motorn). Det passerade en bit från oss, och försvann sedan bakom ett krön. Och då menar jag verkligen försvann. Hur konstigt som helst! Såg det inte i luften, och såg heller inte någon rök (som jag gissar att det blir när ett plan störtar). Och inga brandbilar mötte vi heller på väg hem... Ett stort flygplan kan väl inte bara försvinna? Både jag och P såg planet tydligt, så att det verkligen var ett flygplan är helt klart.

Det är skumt, riktigt, riktigt skumt. Och som sagt, det flög riktigt lågt. Första reaktionen när jag såg planet var "Ring 112! Var har jag telefonen?". Dock ringde jag inte, tur var väl det, telefonisten lär väl ha trott att jag var helt knäpp isåfall...










Kommentarer
Postat av: Frida

Karlstad kanske blivit nya Bermudatriangeln? :) Låter ju sannerligen underligt!



Var ni också i Karlstad igår? Synd att jag inte visste det, då hade jag spanat lite extra efter er ;)



Hoppas ni haft en trevlig Valborg!

2009-05-01 @ 01:02:49
URL: http://sommarfluga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback