Äntligen blåbär!

2009-08-24 @ 07:43:47 Bodil
Hittade äntligen ut i blåbärsskogen igår eftermiddag. Fanns faktiskt ganska mycket blåbär. Och ganska mycket mygg. Turen resulterade väl i ungefär lika många myggbett som blåbär, känner mig som en skabbräv idag. Kliar precis överallt! Plockade inte så mycket, myggen var outhärdliga, men till en blåbärspaj eller två räcker det åtminstone! Tänkte att jag skulle prova Linas recept.

Har förressten tagit massa läckra blåbärsbilder, men jag har inget bildbehandlingsprogram på den här datorn (hej paint, liksom). Mellan inskolning av blåbärsfläckig unge och kvällsjobbande ska jag försöka klämma in lite Photoshop-tiggeri.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback