Typiskt mig.

2009-08-12 @ 22:46:14 Bodil

Jag packar alltid i sista sekund. Ska jobba imorgon, smita tidigare från jobbet och ta tåget till Stockholm. Min gamle morfar dog för precis en månad sedan, på fredag är det dags för begravning. Mitt livs andra begravning. Gillar inte begravningar (vem gör det?), men vad gör man.

Hur som helst har jag inte packat än. Inte bestämt vad jag ska ha på mig och med mig. Inte grävt fram plattång, resväska och mina stövlar ur flyttröran. Allt är precis som vanligt med andra ord. Jobbar bäst (eller åtminstone mest) under press. Inte bekvämt, inte smart och inte det minsta roligt. Men sådan är jag... När jag tänker efter så borde jag nog tvätta innan tåget avgår. Mitt enda par rena (halvrena, de stinker iallafall inte) strumpor sitter på mina fötter i detta nu.

Strumplös och stressad.











Kommentarer
Postat av: Lina - 3 barnsmamma&gammalfjortis

Fan vilken panik jag skulle ha! Det tar ju en evighet att fix sånt juh..



Han som inte får nämnas i bloggen skulle nog hellre kapa av ballarna än att skaffa en lillasyster till Elliot..den saken är säker. =)

2009-08-12 @ 23:18:47
URL: http://www.gammalfjortis.se
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ja, det var en del att stå i... hoppas du hinner få ihop allt utan att drabbas av diverse stressyndrom;.)



Tack för din kommentar också!

2009-08-13 @ 13:32:22
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback