Det var värt det.

2009-12-20 @ 14:36:59 Bodil
Jag tror att nattens upptåg var ganska bra iallafall. Oväntat dock! Jag och Emma skulle ha Dansbandskampenfinalkväll med chips och skitprat. Det hade vi också.

Och sedan hamnade vi på Selma. Det var folk ute! Aaa maaa gaaad! Folk, i Sunne!! Så ptja. Så kan det gå. Och jag intalar mig att det var värt det. Dagens mantra upprepas gång på gång. Det var värt det, det var värt det, det var värt det, det var värt det, det var värt det.

Sedan gick vi hem. Ända hem till mig. Sunne är allt som oftast väldigt litet. Utom klockan 04 på natten, med 12 minusgrader och strumpbyxor i tunn klänning. Då är Sunne stort. Satans stort.










Kommentarer
Postat av: Lindah

:-D Hoppas ni hade riktigt jäkla skit kul iallafall

2009-12-20 @ 15:23:55
URL: http://www.grodfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback