En liten moj.

2009-12-20 @ 16:09:07 Internet
Jag har skaffat en liten moj. En sådan där musikgrejsimojsimoj. Frågade en kompis för ett par månader sedan hur man gjorde, han orkade inte förklara för att han trodde ändå inte att jag var teknisk nog att lägga in en. Läser du det här så, In your face! Jag kunde.

Dock lär jag tänka mig för, nu när alla ser vad jag spelar för musik i min ensamhet. Jag menar, så att jag inte råkar dra på Aqua eller Rosenström eller något annat pinsamt. Nej, kvalitetsmusik från och med nu.











Kommentarer
Postat av: Pia

Go´afton...



Kikar in på din trevliga blogg via länken från FL!



Ha en fortsatt trevlig kväll!



mvh Pia

2009-12-20 @ 17:24:13
URL: http://www.teammelwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback