Jag ska inte blogga.

2009-12-29 @ 23:40:54 Bodil
Jag har lite bloggtorka tror jag bestämt. Det beror dels på att sladden till min kamera är borta, och dels för att P är på besök. Jobbar häcken av mig under ett par veckors tid, och Vilhelm måste ju få lite jullov. Därav våra underliga boendekonstellationer.

Det är inte heller så att P förbjuder mig att sitta vid datorn. Inte alls, snarare tvärtom. Däremot inleder han varenda jävla mening med "Jag ska tala om en sak för dig. Men bara om du lovar att inte blogga om det.". Jag förstår inte vad han menar.

Alltså. P säger inga dumma/roliga/idiotiska saker. Vilhelm posar som tusan, men jag får inte över bilderna till datorn. Därav mitt bristfälliga bloggande, jag hoppas att jag är ursäktad.










Kommentarer
Postat av: Frida

Undrade precis vart du tagit vägen ;)



Vad gött att du & P har den relation ni har! TUMMEN upp för er och att ni ser till Vilhelms bästa!



Väntar med spänning på din blogg-comeback :D



KRAM!

2009-12-30 @ 00:01:24
URL: http://wicked-wiccan.blogspot.com
Postat av: Gin

Du är ursäktad. Om du lovar att komma tillbaka snart ;)



Gott nytt år på dig!

2009-12-31 @ 15:31:15
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback