Utekväll.

2009-12-26 @ 13:33:17 Bodil
Jag uppdaterade aldrig med julklappar igår. Och jag tänker inte göra det idag heller. Idag tänker jag knarka Ipren, moffa pizza och hinka Coca-cola. Och Redbull. Och kaffe. Och vatten och resorb.

Vi var ute igår. Förferre och vin hos mig, sedan en långsam taxi i snöovädret och sedan Sunnes längsta kö. Det var grymt mycket folk på Selma. Grymt mycket. Efter 45 minuter i kö var jag och Emms de två sista som blev insläppta innan det var fullt. Två sista liksom, fatta vilken tur!! Inte helt likt mig.

Klackarna i taket, mer vin, en jäkla massa folk, griniga vakter (ja, jävlar i min lilla låda), mer folk och mer vin. Och en seg taxi hem. Jag är rätt trött.

Fråga; Jag var väldigt törstig när jag vaknade. Betyder det att jag drack för lite igår?










Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja, det är exakt det det betyder! Lär dig nu läxcan til nästa gång (och att ta ett glas resorb innan läggdax är värsta bästa!).

2009-12-26 @ 15:42:30
URL: http://asonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback