Sommarlov.

2009-07-10 @ 16:38:27 Bodil
Jag har gjort något stort. Jag har sagt upp mitt internet. Helt och hållet. Tagit lite sommarlov helt enkelt. Jobbar som en galning, packar upp lådor, underhåller trotsig 1-åring och snygg sambo. Kort sagt, jag har fullt upp. Förhoppningsvis är jag tillbaka i augusti eller så, med mobilt bredband. Om någon, mot förmodan, skulle vilja nå mig före augusti så existerar jag faktiskt IRL också. Tar emot fina och arga sms på 0761-894621. Tar emot fysiskt besök på Rågvägen, Ica eller någonstans däremellan. Ha en underbar sommar!! Puss!










Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad roligt att höra från dig. :) Känner ju inte dig IRL, men har ju följt dina bloggar ett tag och hänger ju som du på obligatoriska kattforum. Det kan nog vara nyttigt att vara internetlös. Första sommaren jag bodde hemifrån hade jag inte råd med internet, och då fick jag minsann mycket gjort! Inte minst hade jag en välstädad lägenhet. Hoppas att du får en riktigt fin sommar! Stor kram!

2009-07-13 @ 16:41:10
URL: http://pixisters.se
Postat av: Frida

Vad skönt att ta semester från internet! Jag önskar jag hade samma styrka som du, men tyvärr är jag nog gravt internetberoende ;)

Hoppas allt är bra med er! Ser fram emot när du kommer tillbaka till cyberspejsen :D

Kram!

2009-07-31 @ 12:55:46
URL: http://frida-och-viggo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback