Saknad!

2009-06-14 @ 15:58:29 Bodil
Jag har fortfarande inget internet. Jag håller på att avlida. Jag har så mycket tid jag inte vet var jag ska göra av, blir tokstressad av det. Den här veckan har jag hunnit massor, bland annat jobbat 33 extra timmar och läst en och en halv bok. Och bakat matbröd, visst, helt otroligt!!

Jag har som sagt hunnit med mycket, mycket. Men jag saknar internet. Jag saknar att läsa Aftonbladet medan jag intar min frukost, jag saknar min blogg, jag saknar alla bloggläsare... Jag saknar till och med utbrotten jag får av mitt Parkinson-tangentbord.

För övrigt, det känns super att vara tillbaka på Hea igen! Jag njuter av varenda minut. Jag älskar de papperstunna väggarna, älskar att höra hur grannen spolar i toaletten eller spelar dålig musik. Älskar promenaden till och från jobbet. De fula fönstrena, de gräsliga tapeterna och den skitiga golvbrunnen i badrummet. Tro det eller ej, jag stortrivs. Till midsommar hoppas jag på att vara tillbaka igen, det ska bli härligt.










Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha de kan ju inte va annat än underbart o va tillbaka där de hör jag de. Även om de mesta du räkna upp går att göra nått åt.

2009-06-14 @ 17:30:17
Postat av: en blivande ung mamma

hihi tack ;) det känns som den redan är gigantisk! haha.

2009-06-15 @ 01:20:47
URL: http://enbebisiminmage.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hoppas att du får tillbaka ditt internet snart! Jag känner mig som en halv människa när min uppkoppling krånglar så jag lider med dig. Skönt att du får en del gjort i alla fall. Men jag saknar dina blogg-inlägg. Så härligt icke-tillgjorda och fria från ytlighet som annars genomsyrar så många andra bloggar. :) Bara så att du vet. ;)

2009-06-16 @ 19:05:57
Postat av: Nabil El Alaoui Sossey

Skitsnygg bloggdesign!

2009-06-19 @ 16:44:53
URL: http://www.nyabella.se
Postat av: Maria

Hej :) När jag ändå är inne hos dig och läser lite så tänkte jag rekomendera en ny blogg som har öppnat. Den är perfekt för dem som vill ha hjälp med en ny layout till sin blogg. Denna blogg kan även hjälpa till att piffa upp hela bloggen. Men all info hittar du på bloggen så gå in och titta vet ja. Länk till bloggen har jag skrivit där man ska skriva sin länk :) Välkommen

2009-06-27 @ 09:56:10
URL: http://smdesign.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nej Bodil, nu får du ta och komma tillbaka ! jag är inne varje dag och hoppas på att ja ska kunna läsa ett nytt inlägg, men icke ! :(

2009-07-02 @ 11:33:45
Postat av: skotornet´s webmaster

'skrattar tangentbord med parkinsson hi hi*

2009-07-04 @ 13:17:06
URL: http://www.skotornet.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback