Arga skavsår.

2009-05-15 @ 10:24:36 Bodil
Vilhelm var morgonpigg, och jag var arg som ett bi imorse. Så det fick bli morgonpromenix. Klockan 07.18 traskade jag och Vilhelm ut genom porten, kom tillbaka alldeles nyss! Skavsår fick jag dock, på stortån, lilltån och hälen. Varför tycker inga skor om mig?

Anledningen till ilskan, min sambo är slående lik en strandad säl. Medan jag går upp, hämtar Vilhelm, byter blöja på honom, torkar upp vattnet som Vilhelm vält ut (ur en burk som sälen så lägligt ställt på vardagsrumsgolvet), räddar våra telefoner, räddar lampan, ger Vilhelm frukost så ligger P kvar och trynar. Trots många ilskna frustanden från mig. Lovely morning! Imorgon är det dock min, min, min alldeles egna morgon.










Kommentarer
Postat av: Jenny

TACK!! =) Trodde faktiskt oxå på pojke.. men en till tjej blir super bra det med!!



Det där med mornar är ett ständig irritationsmoment här oxå. Vissa verkar kunna sova hur länge som helst utan dåligt samvete.. grr...



Ps. inga skor gillar mig heller. Möjligtvis flipflops. Men då inte plastvarianten..

2009-05-15 @ 11:21:55
URL: http://mittochmina.blogg.se/
Postat av: karola

önskar dej en trevlig helg. hoppas du får njuta riktigt imorgon bitti.

2009-05-15 @ 12:59:22
URL: http://alltidinredning.blogg.se/
Postat av: Rebecka

haha ja du min man är oxå en strandad säl. Han skulle nog helst sova bort livet. Du har tur so iaf får en morgon i sängen, det får aldrig jag.





Mina skavsår hinner inte läka innan nya kommer, ytters irriterande

2009-05-15 @ 14:40:54
URL: http://zoozan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback