Disciplin?

2009-05-29 @ 06:30:52 Bodil
Det återstår att se om jag har någon som helst självdisciplin. Eller ja, någon har jag, då jag faktiskt inte ätit godis sedan i söndags kväll. Om man bortser från tårtbiten på lunchen igår, men, tårta är inte godis. Väl? P har åkt till Hagfors city för att ombesikta bilen, jag sitter här, själv. Ensam, godissugen och sockerberoende. Och i kylen ligger typ 100 gram Marabou. Vi får se hur länge den ligger kvar... Det finns nämligen inget, inget, som ger större njutning än vad choklad på morgonen gör.










Kommentarer
Postat av: Lina

Don´t touch it!!!! Choklad is tha shit verkligen men jävlar va beroende man blir. Jag är hemsk igen. Fet fetare Lina =/ ångest



Ja visst ser jag snäll ut som brunögd. Jag hajjar till varje g¨ång jag tittar mig i spegeln.

2009-05-29 @ 21:11:39
URL: http://www.gammalfjortis.se
Postat av: Popruta

Choklad som är sååååå gott mums Idag ska jag faktiskt synda och äta kebab.... Det är dagen efter den stora sommarfesten så jag får ;-)



Apopå utsikten så är jag helt betuttad i den jag med :-D Vi ser hela mälaren! Och på somrarna så åker det massa segelbåtar där. :-)

2009-05-31 @ 10:56:14
URL: http://popruta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback