Förändring!

2009-05-07 @ 17:43:11 Bodil
Under dygnet som gått har det skett stora förändringar här, härligt va? Till att börja med, ny design. Tack så hemskt mycket Inisen, I love it!! Och, när vi ändå är igång. Namnbyte! Mynta har jag en tid kallat mig på några olika communitys där jag är aktiv, egentligen utan någon bakomliggande anledning. Det är ett jäkligt snyggt namn/ord helt enkelt. Så det fick det bli! Domänen www.enmynta.se är dessutom min numera, så när jag funnit min tekniska ådra (förhoppningsvis i helgen) kommer bloggadressen att ändras. Som sagt, förändringar! Till det bättre hållet dessutom, känns bra.










Kommentarer
Postat av: Maria

ja jo han e helt okej.. hehe

2009-05-07 @ 18:25:55
URL: http://malabuz.blogg.se/
Postat av: Åsa

Mynta är även en riktigt bra världsmusikgrupp - lyssna någon gång om du får chansen!

2009-05-08 @ 12:38:59
Postat av: Jenny

Ja det har blivit jätte fint här! Duktig du är!!=)

2009-05-09 @ 09:42:21
URL: http://mittochmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback