Grattis Norge!

2009-05-17 @ 08:27:23 Musik/TV/Film
Jag hann hem!! Såg de sista bidragen, snabbgenomgången och poängutdelningen. Det räckte gott och väl. Men jag måste ju säga att spänningen var lite på halv stång, Norge var visserligen favorittippat, men lite spänning kunde vi väl ha fått...? Icke. Jag och P gick och la oss innan det var slut, att Norge skulle ta hem det stod ju klart ganska tidigt. Välförtjänt, absolut! Jag gillade deras bidrag.

Dock så kan jag tycka att Malena förtjänade betydligt mer poäng. Låten är bra, hon sjunger bra, hon är snygg, hon har utstrålning, hela numret stack ut. Men tydligen gick det ändå inte hem. Men, ingen bitterhet! Grattis Norge!!










Kommentarer
Postat av: Mamma Lee

Jag älska hans låt den är svin bra!

2009-05-17 @ 23:14:36
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback