Hängpattar är hett!

2009-05-30 @ 21:11:30 Internet
Citat från en otillfredställd sambo, hämtat från Familjeliv.se:

"Hur skall jag säga till min sambo att jag inte tänder på hennes hängpattar? Vi har tre barn ihop som hon har ammat. Bröstvårtorna är stora och ojämna och är långt ifrån dom små gelehallonlikande godbitar som fanns för 10 år sen. Tuttarna är dessutom "skeva" och där ena bröstet är lite större än det andra. Men båda hänger och slänger. It aint my playground anymore kan man säga.

När det gäller sex är det mest bakifrån som gäller såjag slipper se den härjade framsidan och man kan fantisera sig bort till andra vyer.

Hur fan skall jag ta upp detta? Tänker på ett par goa stora bröst i storlek 75 DD eller likande.
"

Det roligaste jag läst idag, eller kanske till och med på hela veckan? Jag må ha både omogen och icke-PK humor. Men, jag kan stå för det. Underbart!!










Kommentarer
Postat av: Mari&Elias

hahaha underbart.

2009-05-30 @ 21:45:27
Postat av: Jennie

Sv: Tack för tipsen, ska spana in de bloggarna du skrev.



Oh jisses, ha ha, inlägget från killen ovan var det roligaste jag har läst på länge. Å andra sidan skulle jag vilja meddela honom att snoppar är inte så vackra de heller, oavsett ålder, häng eller hårdhet.

2009-05-30 @ 21:52:13
URL: http://mittemellanaldern.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

HAHAHAHAAA; grinar runt! Det där var kul skrivet!! :)



2009-06-03 @ 19:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback