Ändring på gång?

2009-11-06 @ 22:46:29 Bodil
Nu händer det saker. Med största sannolikhet verkar det som att råden angående vaccination kommer att ändras, alla barn från och med 6 månaders ålder kommer att vaccineras (såvida inte målsmännen sätter sig på tvären). Jag jublar! Jag är, precis som många andra, ganska orolig över vaccinet och dess biverkningar. Dock säger mitt sunda förnuft att vaccination är det rätta valet för oss. Får Vilhelm vaccinars så kommer han, utan tvekan, att vaccineras. Som jag tidigare skrivit, det handlar inte bara om honom som individ, utan om hela samhället. För att förhindra en influensaepidemi så tror jag att alla måste dra sitt strå till stacken, genom att vaccineras om man har möjlighet.










Kommentarer
Postat av: Hanna U

Hej!



Haha, ja men det är ju bra att du är i alla fall medveten om att du gör det. Min granne verkar inte vara medveten alls! Börjar förstå varför dom fick en ny dörr installerad ;)



Tack för att du tittade in och skrev.

MVH//Hanna

2009-11-06 @ 23:04:52
URL: http://hannauutelasvitahem.blogspot.com/
Postat av: Alexandra

Haha jo hon är lite små tokig men det brås hon på sina föräldrar ;)

2009-11-06 @ 23:47:48
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback