Höstack sökes.

2009-11-02 @ 21:31:10 Bodil
Förkylningsblåsan jag irriterat mig på ett par dagar var ingen förkylningsblåsa. Det var och är en visdomstand. Min andra, tror jag. Bara två kvar med andra ord, för visst får de flesta fyra? Till ingen nytta dessutom. Visdomständerna är en kvarleva från medeltiden (eller stenåldern, järnåldern), då vi var till största delen växtätare. Tydligen ska man mala gräset, löven och kålrötterna med de där visdomständerna.

Jag har lovat mig själv att aldrig mer klaga på att Vilhelm är gnällig och sover som en kratta när han odlar nya tänder, aldrig. Detta är nämligen inte roligt. Hungrig är jag dessutom, flytande mat och kaffe är varken gott eller mättande.

Jag funderar allvarligt på att göra en "Lina i Lönneberga", björntråd, taknock och höstack. Har du tillgång till mjuk, gul höstack, eller om du mot en billig peng är beredd att dra ut fanskapet, får du gärna höra av dig.










Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Tack!



Du har så fin blogg tycker jag. :)

2009-11-03 @ 18:45:58
URL: http://ciiliia.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Mina är utdragna och det är rätt skönt. =)

2009-11-03 @ 22:32:53
URL: http://samekissen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback