Lyxfrulle för två.

2009-11-13 @ 08:25:09 Bodil
Idag är det sista morgonen. Sista morgonen som Vilhelm är hos mig, åtminstone den här veckan. Därför bjuder jag på lyxfrukost, för att han ska komma ihåg att jag är den lite bättre föräldern (s k ä m t). Kokt ägg, mjölk ur plastglas och smörgås med marmelad. Jag har nu brett marmelad tre gånger, på samma smörgås. Fattar inte.

Det här med plastglas förressten. Är inte det ett väldigt dumt ord? Det andas verkligen dubbelmoral. Glas som är gjorda av glas heter kort och gott glas. Borde inte glas som är gjorda av plast bara heta just plast då? Ja, jag ändrar. Vilhelm dricker mjölk ur plast till frukost.










Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Jag ska nog ta lite plastfrukost jag med. :) Fin blogg du har!

2009-11-13 @ 09:38:09
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag säger mugg..Plastmugg=)

2009-11-15 @ 14:03:19
URL: http://mittochmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback