Pics!

2009-11-22 @ 22:16:58 Bodil
Eftersom jag skrev att kameran fick följa med igår, så lär jag ju posta lite bilder. Förfest i hos F och L i Rottneros, det är där det händer! Förfesten var, som vanligt, roligast. Det har en tendens att bli så. Sedan blev det Selma, a.k.a palatset. Håll i er, hiphop-kväll. Visserligen spelades väldigt lite hiphop, till vår stora lycka. Vi såg inga hiphopare heller, även det till vår stora lycka.

Idag mår jag oförskämt bra måste jag säga. Som en prinsessa!


Vår vackra värdinna.



Lite löst ICA-folk hade vi också.



Vätskekontroll.



Och en hund. Som heter Buster.

Fanns även två kärlekspar (ja, jag är bitter), en värd innehållandes massa öl, ytterligare en hund (utan öl), två missar och som sagt en hög löst ICA-folk (antar att jag själv räknas till den kategorin).










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback