Toalettpappersfunderingar.

2009-11-24 @ 21:08:50 Bodil
Jag är, i mina ögon, en ganska fördomsfri människa. Jag försöker åtminstone att vara. Oftast får jag lov att säga att jag lyckas bra, ibland lyckas jag mindre bra. En typ av människor har jag dock rejäla fördomar mot. De som köper mönstrat toalettpapper/hushållspapper. Jag förstår mig inte på dem, alls. Inte för fem öre.

Nu har jag, tro det eller ej, blivit en sådan där. Miljöförstörare, White trash... Jag har köpt mönstrat toalettpapper. Lambi, med rosa hjärtan på. Extrapris, jag skyller på extrapriset. Jag kan dock tala om att jag med stor spänning ser fram emot att prova. Är det bekvämare? Mjukare? Luktar godare? Känns det mer glamouröst att torka sig med hjärtmönstrat papper? Recension kommer.











Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, jag är en sån som ofta köper mönstrat toapapper MEN inte pga mönstret (hallå?!) men för att jag, jag erkänner, måste ha minst tre lager, allra helst fyra, och de finns för det mesta bara med mönster! :-D

2009-11-24 @ 22:47:50
URL: http://miss-misschief.blogspot.com/
Postat av: Rebecca

Haha. Min farmor hade alltid mönstrat toapapper när jag var liten. Jag tyckte det var hemskt lyxigt, hemma hade vi sådant där rivigt ju. Hennes toapapper matchade dessutom alltid det lila golvet, den lila tvättkorgen, de lila handdukarna, den lila tvålen och den lila bomullen. Piffigt värre!

2009-11-24 @ 23:18:14
Postat av: MANDRAGORA | kattägd narcissistisk vegetarian och blivande prettomorsa

Ja vad är egentligen grejen med dessa toapapper?

Jag ser med spänning fram emot din recension.

2009-11-25 @ 07:13:12
URL: http://shakti.blogg.se/
Postat av: Susanna

Jo, mönstat är mjukare, eftersom att det har flera lager. :) Använder jämt, miljöförstörare som jag är. ;-)

2009-11-26 @ 14:12:17
URL: http://manulog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback