Fodrat ska det vara!

2009-10-30 @ 23:20:54 Bodil
Idag har jag sett något riktigt förskräckligt. Något riktigt förskräckligt. Råkade slinka in i en skoaffär, jag är på jakt efter att par nya stövlar. Svarta, enkla och utan massa lull-lull. Och lagom hög klack, det är viktigt! Egentligen skulle jag vilja ha inbyggda, osynliga dubbar också. Men jag tror att det är lite för optimistiskt. Givetvis måste de också finnas i storlek mindre båt. Jag vill inte behöva korva ihop tårna helt.

Men, nu var det inte mina icke-existerande stövlar det här skulle handla om. Utan det förskräckliga. Foppatofflor tycker nog ingen är speciellt snyggt, inte helt fancy helt enkelt. Jag kan meddela att foppatofflor, Crocs, i det här fallet fusk-Crocs, fodrade med luddigt teddynallebjörnsfluffigt tyg inte är snyggare. Inte det minsta. Jag ångrar gravt att jag inte tog kort på dem. Jag kanske till och med borde ha köpt dem? Bara för att de var så förbannat fula?

Undrar också vem, vem, som verkligen köper fusk-Crocs i grälla färger fodrade med teddynallebjörnsfluffigt tyg?










Kommentarer
Postat av: Magda

Nej! Nej! Säg att du skämtar!? Det får inte finnas foppastövlar! Jag vill inte! Jag orkar inte!

2009-10-31 @ 18:05:11
URL: http://magda.nu
Postat av: Bodil - EnMynta.se

Foppastövlar? Nejnej, bättre upp Magda! Foppatofflor, helt vanliga, MEN fodrade. Ohyggligt fula. Jag funderar helt seriöst på att köpa dem, bara för att.

2009-11-01 @ 12:53:51
URL: http://enmynta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback