God, om än sen, morgon.

2009-10-28 @ 11:41:38 Bodil

10.20 slog jag upp mina nötbruna idag. Så länge har jag inte sovit sedan jag gick på högstadiet. Jag tillhör den gruppen av människor som tycker att det är galet jobbigt att vakna kring lunchtid. Vakna och inse att halva dagen faktiskt gått! Det sätter liksom ribban för resten av dagen, en tidig morgon övergår ofta till en ganska flitig och produktiv dag, medan en sen morgon resulterar i soffhäng och mjukisbyxor...

Ska jag få något gjort, i stil med plugg, städning, tvätt, motion och så vidare så måste jag ta tag i det under förmiddagen. Och vaknar man när förmiddagen redan är förbi, då är det ingen idé. Soffan nästa!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback