Husmor nästa.

2009-10-06 @ 12:35:16 Mat och bak



Efter drygt en vecka som ensamstående har jag insett att matlagning är något man inte hinner med riktigt. Åtminstone inte när man kommer hem efter jobb och dagis, och är sådär galet trött. Lösningen på det? När man väl är ledig och pigg så lagar man mat, mycket mat, och stoppar i frysen inför trötta kvällar. Som sagt, mycket mat. Typ lasagne. Lasagne gjord i långpanna, på bland annat ett kilo nötfärs, ett kilo krossade tomater och drygt en liter ostsås. Nu kan vi åtminstone äta lasagne när vi kommer hem och är sådär galet trötta.










Kommentarer
Postat av: Lindah

Ser smarrig ut. och SMART att göra så tummen upp

2009-10-06 @ 12:37:46
URL: http://www.grodfamiljen.se
Postat av: knixie

brukar också försöka laga mycket man när jag väl gör mat MEN de brukar ta slut fort endå :(

2009-10-06 @ 13:02:38
URL: http://knixieofamiljenknas.blogg.se/
Postat av: Frida

Woooow, nu är det JAG som är impad! Kan du göra lasagne?! Där ligger jag allt i lä, som den sanna matlagarhataren jag är ;)

Har lärt mig mycket senaste året, sen Viggo började äta "vuxenmat" men här körs det fortfarande på lasagnette (såndär förpackning från Knorr med kryddmix och pasta;)) för lasagne har jag inte lärt mig än, hihi

2009-10-09 @ 15:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback