Besök på Järnbolaget.

2009-09-23 @ 19:31:03 Bodil
Idag har jag tagit mod till mig och entrat Sunnes manliga mecka. Järnbolaget. Uppenbarligen den enda affären i hela Sunne där männen faktiskt handlar själva, utan att ha frugan i hasorna. Det var nog jag och typ femton män i övre medelåldern där. Och Vilhelm i vagn. Kände mig grymt uttittad, det hör nog inte till vanligheterna att yngre damer/kvinnor/flickor kommer in där, och i synnerhet inte utan manligt sällskap... Kort sagt, jag kände mig som en gödselstinkande bonde på Shangri-La.

Men, jag hittade efter mycket om och men, och utan att ha frågat någon av herrarna, det jag skulle ha. En hasp. Till badrumsdörren. Så att katter kommer in, men inte små pojkar. Det vill säga, inga mer tandborstar i toaletten och inte längre smutstvätt över hela lägenheten. Och för att inte tala på hur länge toalettpappret kommer att räcka!!










Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja det va riktigt hemst :/ Men nästa gång kanske jag är lite lugnare om det skulle hända igen.

Kram Kraam

2009-09-23 @ 20:07:59
URL: http://alkemyr.blogg.se/
Postat av: Mari

Här låser vi toan från utsidan med hjälp av en skruvmejsel :-D!!

2009-09-23 @ 21:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback