Höst i luften.

2009-09-24 @ 09:18:57 Bodil
Riktigt, riktigt mycket höst ute idag. Mulet, lite lagom mycket dis i luften och 8 plusgrader. Jag tillhör de få människorna som faktiskt älskar det här vädret! Visst är sommar inte fel, men jag är egentligen inget värmefreak. Härligaste årstiden är enligt mig just nu, när sommaren precis övergått i höst. Långa, frusna promenader. Mörka kvällar med tända ljus inomhus. Halsduk och fingervantar. Röda, gula och orangea höstlöv. Mm, höst är verkligen min grej!










Kommentarer
Postat av: Mari

Min määä. Mitt problem är att jag är för snål att unna mig alla snygga tjocktröjor som poppar upp under hösten som jag så gärna skulle vilja ha.



De bästa av allt är att det känns helt okej att tänka ljus fast de e mitt på dagen, bara för att de är så rått.

2009-09-24 @ 10:45:40
Postat av: Erika

ja det är riktigt skönt att springa, skönt på kvällen också. och efter var en underbar känsla ja :D

2009-09-24 @ 12:08:38
URL: http://linaerikaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback