Spontana tårar?

2010-04-08 @ 22:02:37 Musik/TV/Film
Jag tittar på Lyxfällan. För förnedrings-tv är det bästa jag vet, efter kaffe på morgonen och icke-flagnande nagellack. De har börjat med en ny grej i Lyxfällan. Och det var på tiden, med tanke på att Charlie och Mattias har yttrat exakt samma repliker i exakt samma ordning i exakt varje program sedan 2005.

Nyskapande är alltid roligt. Nu vävs det nämligen in lite äkta känslor i programmet. Efter cirka 35 minuters programtid inser Mattias att man måste sälja familjens bil/båt/moped. Och då kommer det, tårarna. Familjefadern bryter ihop, gråter och hulkar som ett barn med ryggen mot de förtjusta kameramännen. Förtjusande.

Jag undrar, gör de upp det här innan? Liksom, "Hey, äre okäj ifall ru gråter å hulkar lite efter typ 35 minuter å 17 sekunder?". Eller är det helt spontant?










Kommentarer
Postat av: Daniel

voi stackars man.. inte e livet enkelt inte! ;)

2010-04-08 @ 23:10:52
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Jag fattar inte att folk har så dålig koll på sin ekonomi! Särskilt när de tom har barn, då borde man väl ha lite extra koll då man inte bara har sig själv att försörja? Kan störa mig enormt när jag ser på Lyxfällan, samtidigt som jag på något sätt har något nöje i att se hur katastrofal ekonomi andra kan ha..haha

2010-04-09 @ 09:00:18
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, underbart!! Och jag vet, visst stör man sig på deras pinsama fraser.. hemskt.. hua..



Tack för fin kommentar Bodil=)

2010-04-11 @ 13:36:15
URL: http://mittochmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback