Hämnden är ljuv.

2010-02-07 @ 00:38:46 Bodil
Eftersom jag jobbat ikväll så missade jag Melodifestivalen. Katastrof, nästintill. Dock tvingade jag alla mina närstående att rösta på Linda Pritchard i mitt ställle. Perfekt! Min käre kollega D kom in på jobbet en stund efter att det avgjorts.

Och visst, Linda Pritchard hade gått vidare till Andra chansen!! Jag jublade, kysste hans fötter och rullade runt på golvet som en lycklig retriever. Ända tills jag kom hem, och insåg att han LURAT mig. Fy tusan vad han ska få för detta!! Han är fortfarande arg för att Rabih åkte ur Let's Dance igår.

Så, nu planerar jag hämnd. Jag har än så länge två alternativ.

Alternativ 1: Fyll hans skåp på jobbet med alla trasiga mjölpåsar, läckande sköljmedelsförpackningar, kletiga syltburkar och slemmiga clementiner jag kan hitta.

Alternativ 2: Hacka intranätet och lägg ut en officiell inbjudan; "Schlagerfest hos D på lördag, huset bjuder på dricka och underhållning!!".

Fler alternativ tack, vad föreslår ni?










Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fräckt! Du kanske kan köpa en sån där fejklott, en Trisslott som säger att han har vunnit en massa pengar... Eller så kletar du choklad på din hand och ger honom en klapp på ändan så får han gå runt och se ut som om han har bajsat på sig. Det var vad jag kommer på, såhär på morgonkvisten. Lycka till! :-D

2010-02-07 @ 09:21:22
URL: http://miss-misschief.blogspot.com/
Postat av: Sara Maria Josefine

Sv. det finns inte mycket för små barn här i Borås heller =( Så det var verkligen kul att dom gjorde nått sånthär! =)



Haha, båda av dina alternativ att hämnas var bra =)

Jag tycker nog alternativ 2. Känns som det inte liggar lika mycket arbeta bakom det =)

2010-02-07 @ 12:13:08
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kikar tillbax. Fin sida!

mvh

Sandra

2010-02-07 @ 17:35:54
URL: http://taxingefamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback