Det visste du inte om mig...

2010-01-08 @ 10:35:58 Bodil
Bland annat lider jag av en hop tvångstankar. Förutom de vanliga, i stil med att världen går under om jag kliver på en a-brunn, så har jag en del mindre vanliga. Jag sparar en jäkla massa tid när jag har godisförbud. När jag plockar lösgodis räknar jag alla godisbitar. De enda jag kan ta ojämnt antal av är de stora colaflaskorna och de salta S'en. Och då är det endast en som gäller.

Allt annat måste vara jämnt antal. Även färgmässigt. Två gula non-stop, två blåa, två röda. Inom en och samma sort måste det dessutom vara lika många av varje färg. Det tar en stund med andra ord. Helt normalt.










Kommentarer
Postat av: Linda

Det måste ta en evighet... (Av någon anledning ser jag kattdamen från The Simpsons framför lösgodiset framför mig. :-D)



Jag tror att han vill helt enkelt inte sova bort tiden med dig! :-)

2010-01-08 @ 10:43:10
URL: http://miss-misschief.blogspot.com
Postat av: Stina

Det är så roligt att höra om andras tvångstankar. Själv MÅSTE jag stampa med foten lite lätt varje gång vi åker bil och kör förbi ett träd eller en skylt. Ingen märker något, men jag måste verkligen fortsätta.



Det värsta är ju att när jag kör själv (har inte körkort, så övningskör bara) så måste jag istället blinka...

2010-01-08 @ 12:59:50
URL: http://fladdor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback