Min första award. Tror jag.

2010-01-24 @ 17:27:04 Blogg
Jag har fått en award. Jag vet inte riktigt vad det är för något, men jag tror att det är något bra. Jag vet inte riktigt heller om det heter en award eller ett award. Shit dä säjm. Ska jag vara noga har jag inte heller bara fått en, utan hela två! Tack Malla och tack Camilla!



Tydligen finns det några regler som man ska följa för att göra rätt;
1. Lägg in awarden på din blogg.
2. Länka personen du fått den av.
3. Berätta sju intressanta (?!) saker om dig själv.
4. Välj sju (!!) andra bloggar att ge den till.
5. Länka till deras bloggar.
6. Skicka dem en kommentar om att de fått en award.


Puh. Here we go. Jag vet inte ens om det finns sju intressanta saker att berätta om mig...

- Jag är grav missbrukare av handsprit. Jag har en flaska på diskbänken, en i handväskan, en i badrummet och en på jobbet. Spritar händerna minst tio gånger om dagen, oavsett om det är förkylningssäsong eller inte.

- Jag räknar alltid lösgodiset när jag plockar ihop en påse.

- Jag är typ den enda 22-åringen i Sunne som inte har körkort.

- Jag gör allt för att undvika att trampa/cykla på a-brunnar, om det så kräver att jag hoppar ut på gatan/puttar omkull en tant/gör ett stort skutt mitt i lördagsrusningen.

- Jag är vansinnigt rädd för grodor. Jag kan lätt börja gråta av att se en groda på avstånd.

- Jag är uniformskåt. Brandmän, poliser, väktare, you name it. Brevbärare är dock inte så jäkla hett.

- Jag är egentligen jätteblyg, och har varit så gott som hela livet. Dock döljer jag det ganska bra (genom att prata alldeles för mycket om ingenting som egentligen är viktigt).


Jag väljer att ge awarden vidare till;
Frida
Lindah
Jenny
Daniel
Linda
Åsa
Ciiliia










Kommentarer
Postat av: Malla

hur många lösgodisar brukar du ta totalt?

2010-01-24 @ 18:12:24
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Lindah

Är du rädd för Grodor? För min familj oxå? snyft

2010-01-24 @ 18:18:17
URL: http://www.grodfamiljen.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Roliga faktan. :D

2010-01-24 @ 20:40:34
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: Maria

Hmm, väktarna på ICA vid stängningsdags, har de uniform? Minns inte. Isf, finns det någon heting nuförtiden? ;)

2010-01-24 @ 20:55:20
Postat av: CiiLiiA

Tack! Jag ska göra detta så fort jag vaknat. Känns som om jag sitter här i sömnen nämligen... :)

2010-01-25 @ 06:26:19
URL: http://ciiliia.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack! Vad snällt! Jag har inte hunnit blogga om den ännu men det kommer! :-)

Lovar att aldrig sjunga "Små grodorna" när du lyssnar. :-D

2010-01-25 @ 12:21:52
URL: http://miss-misschief.blogspot.com
Postat av: Bodil

Malla - Olika. Dock alltid jämnt antal, mycket viktigt!!



Lindah - Njaej, alltså ni ser ju inte riktigt ut som grodor. Så det funkar okej, men jag ryser lite varje gång jag skriver "Grodfamiljen".



Maria - Mha, uniform har de ju iofs. Men speciellt heta ska jag inte påstå att de är. Men i sommar kanske det dyker upp vikarier? ;D

2010-02-03 @ 12:37:44
URL: http://enmynta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback