Nätdejtandets baksida.

2010-01-07 @ 16:23:36 Bodil
Jag fattar verkligen inte varför jag registrerade mig på Pannkakan. Det verkar inte finnas en enda vettig människa där. Förutom jag då.

Det finns tre kategorier av människor som mailar mig. Människor som inte använder skiljetecken, alls. Knappt att de använder mellanslag. Otroligt jobbigt att läsa. Och man verkar inte heller så intelligent om ens presentation består av; "Jag är en kille som är 26 år som bor i Lappland jag gillar skotrar renar och fruntimmer utan egen vilja jag jobbar med att skyffla snö och bygga igglos".

Sedan finns det kategori två. De som skriver hela sexnoveller i första mailet. Exempel dras inte här då det finns både barn, föräldrar och allmänt pryda människor som läser min blogg.

Kategori tre benämns som Lars-kategorin. Hur jävla många 28-åringar finns det egentligen som heter Lars? Och varför mailar alla till mig? Jag är inte speciellt kräsen, men vad fan. Lars är det absolut fulaste namnet jag vet. Jag tänker inte ens titta på någon som heter Lars, än mindre prata med någon Lars. Gah.

Tillägg; Hittade en till snubbe. Han använde skiljetecken. Han skrev inga som helst sexnoveller (åtminstone inte i första mailet). Och han hette inte Lars. Det verkade alltså ganska lovande. Ända tills jag läste hans presentation av sig själv. "På fritiden spela basket och träna. Gilla inte snabbmat! Bruka kolla ny filmer.". Alltså, herregud. Jag må vara språkfascist... Men vad fan?!










Kommentarer
Postat av: Åsa

Inte nog med det, HAN GILLAR INTE SKRÄPMAT! har f.ö en kompis som träffade en kille därigenom. Han visade sig vara helt kokko i luvan...

2010-01-07 @ 17:01:03
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHA dom två första typerna av killar känner jag igen ;) Speciellt killarna som inte vet vad punkt och kommatecken är för något. Och dessa kassa presentationer...! För att inte tala om att i princip varenda kotte av det manliga könet påpekar, minst 15 gånger, i presentationen att han ju ääälskar att träna och hänger på gym halva dagarna.



fnissar vidare

2010-01-07 @ 17:34:14
URL: http://wicked-wiccan.blogspot.com
Postat av: Petra

Haha, ja tyvärr är det sällan friska äpplen i de träden... Men det finns guldkorn, jag lovar!



Kul sida, kikar förbi fler gånger!

2010-01-07 @ 18:31:15
URL: http://petrasurrar.se
Postat av: Caroline Dahlén

jo men visst är de josefin :P

2010-01-07 @ 20:51:21
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: Linda

Låter väldigt underhållande! :-D Du kanske skulle testa de andra portalen, Mötesplatsen, Parship och vad de heter?

2010-01-07 @ 21:56:44
URL: http://miss-misschief.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej,

Jag har också blivit medlem där när jag läste ditt förr inlägg om Pannkakan. Sen har jag inte gått dit igen -tills nu. Gissa vad... mitt foto blev underkänd och jag kan inte komma ihåg vilket foto det var jag lade upp. Hahaha!

2010-01-08 @ 13:43:12
URL: http://mittlivuppochner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback