Kartonger.

2009-04-13 @ 20:26:14 Bodil
Ja, kartonger. Banankartonger närmare bestämt. It sucks! Det känns som att hela mitt liv är nedpackat i 32 banankartonger, staplade i en hall. Letade efter mina solglajjor i helgen, utan resultat. Och efter Vilhelms flodhästlakan. Utan resultat det också. Frågar P om han har sett något jag letar efter, han rycker på axlarna och sneglar menande ut mot hallen. P frågar mig efter något han letar efter, samma sak där, jag rycker på axlarna och sneglar menande ut mot hallen.

Vi behöver ordning. Organisation. Bokhyllor, garderober och förvaring. Dock har jag inte bestämt mig för vilket jag ska välja, av programmen alltså. Äntligen hemma eller Rent hus?










Kommentarer
Postat av: Tove

Haha, känner alltför ofta att jag skulle vilja ringa nåt av de där programmen jag med.

2009-04-13 @ 23:01:13
URL: http://snovas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback