Skoskåp.

2009-04-23 @ 14:10:06 Inredning
Sedan i måndags kväll har mycket förändrats här hemma. Innan vi somnade låg jag och P i sängen och diskuterade vår lägenhet, i vanlig ordning. Han kläckte en idé som i mina öron lät helt befängd, men nu gillar jag det! Vardagsrum blev härligt, öppet datarum och hall (!) blev vardagsrum. Vår lägenhet är nämligen lite speciell på det viset, den är närmare 100 kvm, fyra rum och kök, två ingångar (en från vardera trapphus). Men ingen hall?! Nu kan man välja, antingen går man in från gatan och hamnar i vardagsrummet. Eller så går man in från innergården, och hamnar i köket. Annorlunda, och charmigt. Till viss del. Berg av skitiga skor, halsdukar och andra ytterplagg i köket är mindre charmigt. Därför ägnades gårdagen åt att leta smart hallförvaring! Föll som en fura för detta skoskåp, givetvis från Ikea;



Två sådana i köket skulle svälja sammanlagt 12 par skor, vilket räcker alldeles ypperligt för oss! Tror att det kan bli riktigt snyggt. Ska bara få med P på noterna också. Skåpen är ju vita, som så mycket annat i vårt hem. Jag älskar vitt, P är måttligt förtjust...










Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Oj vilket smart skåp! Det där gillar jag :)

2009-04-23 @ 14:18:25
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: Jenny

Dom är jätte fina!!!

Skulle absolut kunna tänka mig såna!

2009-04-23 @ 20:26:21
URL: http://mittochmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback