När jag hör din röst.

2009-08-26 @ 09:28:50 Bodil
Skrev för ett par månader om första boken, "Om jag kunde drömma", i Twilight-serien. Började läsa den någon gång i somras, och läste ut den på ett par dagar. Fastnade direkt! Egentligen är det inte alls min typ av bok, men det gick helt enkelt inte att sluta läsa. Nu inväntar jag bara utbetalning från Försäkringskassan, sedan ska "När jag hör din röst" och "Ljudet av ditt hjärta", det vill säga bok nummer två och tre i serien, klickas hem från AdLibris.

Filmen har jag inte sett, och tänker inte heller göra förrän jag har tragglat mig igenom alla böcker. Men böckerna, ja de kan jag rekommendera! Alltid mysigt att ha något att läsa nu när det börjar bli mörkt och ruggigt på kvällarna.










Kommentarer
Postat av: Pixiewing

Kul med lite boktips inför hösten! :-)



Jo vagnen är en 2010 och färgen heter LIME.

Gillade den inte på sidan men tyckte den var super i affären - tack :D

2009-08-26 @ 09:34:58
URL: http://pixiewing.blogg.se/
Postat av: Lina - 3 barnsmamma&gammalfjortis

Åhh men filmen är så bra!!!! Han e så jävla snygg så dreglet bara rinner ;)

2009-08-26 @ 22:45:25
URL: http://www.gammalfjortis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback