Tillåt mig småle.

2009-08-21 @ 14:24:01 Internet
Återigen, Familjeliv. Världens bästa humorsite. En kvinnlig medlem beskriver sin glömska, och beklagar sig över att hon då och då råkar stoppa in två tamponger för att hon helt enkelt glömt bort att den första redan finns där.

Saxat ur ett av svaren; "Är lite orolig att jag glömde en tampong inne. Har känt runt å hittar ingen. Tror jag drog ut den på fyllan men är inte säker."

Eller längre ner i svaren; "Det tar ju ett tag innan det börjar lukta."

Jag tror att jag spyr. Faktiskt.










Kommentarer
Postat av: casandra

Haha, så klantigt och så äckligt!

2009-08-21 @ 14:29:48
URL: http://casandrahenriksson.blogg.se/
Postat av: Lindah

ASG

2009-08-21 @ 16:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback