Kiss och bajs.

2009-08-17 @ 06:31:42 Vilhelm

Ljuvliga morgon! Jag och Vilhelm klev, på Vilhelms initiativ, upp 06.03 idag. Underbart. Det hade knappt blivit ljust ute...

Då det är en stor dag för familjen Arborelius-Nilsson idag så slängdes yngste medlemmen i badet ganska omgående. Jag tog datorn i knät och satte mig på toalettstolen och kollade mailen. Allt väl hittills. Men, tag lärdom kära läsare, bada aldrig en unge som har varit mer eller mindre förstoppad i en vecka! Varmt vatten verkar ha en, ptja, lösande effekt om man säger så...

Det var bajs överallt. Som små, diffusa sjöodjur. Jag mår alltid mer eller mindre illa på morgonen, jag mår inte mindre illa nu när jag sanerat badkar, duschslag och badleksaker i mängder. Medan jag stod nedböjd över badkaret och skurade det kissade Vilhelm på min fot. Mm, kiss och bajs. Kaffe my ass, jag är så vaken man kan bli!!











Kommentarer
Postat av: Lindah

ha ha ha ha

2009-08-17 @ 07:11:09
Postat av: Susanne

Haha Hej Bodil ! skönt att höra att du är tillbaka! :)

2009-08-17 @ 20:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback