Bloggskryt * 2.

2009-12-23 @ 12:21:41 Blogg
Bloggskryt I: Jag vann! Min blogg, EnMynta.se, blev framröstad till veckans blogg hos Love. Med rejäl marginal dessutom! Me like, tack och god jul till alla som röstat. Priset är, förutom äran, att skriva ett inlägg om min blogg hos Love. Svårt som tusan, ska jag skriva något seriöst? Eller ska jag göra som vanligt, en jäkla massa ironi kryddat med en nypa allvar?

Bloggskryt II: Ingen har väl knappast missat att jag hänger en del på Effell. Effell är som Lunarstorm, men istället för hormonstinna fjortisar befolkas det av hormonstinna småbarnsföräldrar, bittra styvföräldrar och ännu bittrare barnlösa (vars största intresse är att klanka ner på oss som har barn). Sedan finns det undantag, guldkorn. Bland annat jag själv och småbarnspappan som lämnade ett gästboksinlägg hos mig igårkväll. Jag citerar; "Råkade klicka in på din blogg och blev helt förstummad.. Snacka om att du lyckas fånga vardagen och sättet du uttrycker det på är häpnadsväckande.". Häpnadsväckande, jag är häpnadsväckande! Tackar och bockar, hoppar och studsar, du gjorde min dag!!

Att det faktiskt finns folk som läser min blogg!! Förutom jag själv alltså, jag läser, garvar och tycker att jag har den roligaste bloggen i världen. Men att det finns andra som läser, det är en härlig känsla!










Kommentarer
Postat av: Åsa

Se där ja, du vann :) Man får gratulera och även skryta med att man röstade på dig ;)



Ha en trevlig jul. Hoppas din söta son hittar på massa bus som man sen får läsa om ;)



Kram

2009-12-23 @ 18:48:39
URL: http://alkemyr.blogg.se/
Postat av: Fröken Upp&Ner

Jag röstade också på dig!!! :-D;-)



Grattis grattis!

2009-12-23 @ 20:41:26
URL: http://mittlivuppochner.wordpress.com
Postat av: Anonym

Du är bäst!

2009-12-24 @ 14:26:22
Postat av: Hanna

Måste både hålla med och försvara oss barnlösa för det kryllar verkligen av bittra barnlösa människor på Familjeliv vilket är orsaken till att jag som barnlös inte längre besöker sidan. För man kan helt enkelt inte identifiera och bygga upp ett helt liv kring eventuella defekter och avsaknden av barn.



Själv är jag faktiskt lite glad över att den kvinnohatande orchen fann min blogg och jag sedan googlade hans namn och hittade din. Keep up the good work!

2010-01-02 @ 14:25:41
URL: http://blog.bromsmckenzie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback