Dagens äventyr.

2009-12-15 @ 15:32:07 Bodil
Jag har börjat inse faktum. Jag måste handla idag. Vilhelm har visserligen inte spytt på snart 18 timmar, men jag är lite nervös ändå. Ni vet sådär som man är när man blött näsblod, och inte riktigt kan slappna av dagarna efter ifall näsan börjar droppa igen? Förstår ni känslan?

Jag sitter och funderar ut rutten jag ska springa i affären. Ett paket toalettpapper vid ingången, snedda över fruktavdelningen, grabba en Coca-cola på vägen mot mejerikylen, vidare till vällinghyllan och slutligen sno med mig ett paket ischokladformar på vägen mot kassan.

Jag hoppas att det inte är kö. Jag vill inte att Vilhelm ska kräkas på någon dams pälskappa. Det har jag inte råd med.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback