Dagens irritationsmoment.

2009-12-02 @ 22:10:07 Bodil
Jag har varit ledig idag, hela dagen! Inget jobb, inget nötande i kassan, inget kaffe i lunchrummet. Tro dock inte att det betyder att jag inte vistas i affärsmiljön! Var ju tvungen att gå och handla (dock inte på jobbet, utan i en annan butik), och kunde inte låta bli att bli irriterad. Irriterad på medelålders människor (eller för den delen äldre, yngre, lastgamla) som använder kundvagnarna med babysits på, trots att de inte har en bebis inom synhåll ens. Jag blir vansinnigt irriterad över sådant! De flesta butiker har bara en eller ett par sådana vagnar, och de är för många bebisföräldrar oumbärliga! Ge fan i de vagnarna, man kan lägga tomaterna och långfranskan i en vanlig vagn.

Och när vi ändå har halkat in på ämnet... Vad sjutton är det för fel på människor som trots att de inte har småbarn envisas med att ställa sig på familjeparkeringarna? Skottpeng skulle det vara på sådana!!










Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Folk alltså! Stör mig också något enormt på folk som utnyttjar familjeparkeringarna. Har ju ingen familj själv men det stör mig ändå. Latmaskar är vad de är!



Förresten så har jag ätit vitpepparkorn som snacks till Bonde söker fru nu. Hoppas jag slipper kräksjukan!

2009-12-02 @ 23:49:15
URL: http://ciiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback