Det är grått. Och färglöst.

2009-12-05 @ 15:04:41 Bodil
Fy tusan vilken värdelös dag! Typ den värdelösaste dagen på hela veckan. Svingrått ute, det har inte ens blivit ljust ute idag. Först var det mörkt, sedan blev det mindre mörkt och nu har det blivit mer mörkt igen. Grått, grått, grått. Tittar man ut genom fönstret så tror man att man är tillbaka på 1800-talet, det finns nämligen inga färger alls ute idag.

Och nu ska jag jobba. Men först ska jag treva mig ner till butiken. Det är inte säkert att jag hittar ens, grått är det ute.










Kommentarer
Postat av: Kadri

man blir så himla trött av sånt väder

2009-12-05 @ 18:05:00
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Sanna H

Men Ica lyser upp med sitt glada, röda budskap: B B B!

2009-12-05 @ 23:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback