Det blev pannkaka av alltihop.

2009-12-09 @ 21:59:46 Bodil
Jag måste bekänna en sak. För ett tag sedan gjorde jag något som jag inte trodde om mig själv, jag reggade mig på pannkakan. Kors i taket! Insåg dock snabbt att det inte riktigt var något för mig. Jag vet inte om det beror på att det är en gratissajt, men större delen av medlemmarna verkar totalt creepy? Är nätdejtare creepy?

En intressant sak på sidan är att man kan se hur många gånger en viss person besökt en. Avslöjande som tusan. Han som besökt mig flest gånger heter MickeP, och är 45 år gammal... Känns bra, speciellt när han besöker mig två gånger om dagen utan att lämna något annat spår efter sig än en anteckning i besöksloggen. Inte för att jag vill att han ska maila eller så, han är typ jämnårig med mina päron, men lite creepy känns det.

P ringde förressten för en liten stund sedan. Han kamouflerade sitt ärende väl, men jag kom på honom. Han ville tala om att han också reggat sig på pannkakan, och att pannkakans matchningsfunktion talade för oss. Hahahaha. Jag vet inte vem som har det mest patetiska livet av oss, jag eller P? Eller möjligen MickeP.










Kommentarer
Postat av: Linda

Jag träffade min man på en sån där gratis dejtingsida som jag var medlem hos i 24 timmar så man kan ha tur också. :-D Fast visst, "en och annan" knäppgök finns där säkert också.

2009-12-09 @ 23:25:24
URL: http://miss-misschief.blogspot.com
Postat av: Mari

:-D haha ja men med tanke på vad ni åstadkommit tillsammans så är de nog inte så konstigt att den matchar ihop er. Och jag hoppas MickeP låter bli att skriva.

2009-12-10 @ 08:31:39
Postat av: Fröken Upp&Ner

Seriöst? Finns det en dejtingsida som heter Pannkakan? Haha! Trodde det var nån spelsida... host host Nu måste jag regga mig där för att locka bort MickeP från dig. ;-)

2009-12-10 @ 23:54:08
URL: http://mittlivuppochner.wordpress.com
Postat av: Frida

HAHAH! Har aldrig hört talas om Pannkakan, däremot Spraydate och Mötesplatsen (regga dig inte där f.ö, det är inte bättre än vad Pannkakan verkar vara) ;)



Kul det där med P måste jag säga... Haha

2009-12-11 @ 13:54:35
URL: http://wicked-wiccan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback