Hur tänkte du nu, Kamprad?

2009-12-04 @ 13:57:25 Bodil

Ikea har begått ett stort misstag. För ett par veckor sedan var jag där, och insåg i förtvivlan att handduken Brunkrissla har utgått!! Handduksavdelningen är istället fylld av stenhårda, riviga och enfärgade handdukar för 69:- kronor stycket. Ingen som helst kvalité. Enfärgat i all ära, men när ett så stort varuhus som Ikea enbart kan erbjuda enfärgade handdukar börjar man ju undra? Ikeas handdukssortiment hittas här, bristfälligt som tusan. Brunkrisslas blågröna variant skulle gjort sig så bra i mitt nypimpade badrum.

Hittar inga bilder på handdukarna, men skickar med en länk till Ikeas påslakan i samma serie.

Var ska jag nu köpa handdukar? Tips emottages tacksamt!! Hemtex är för dyrt, Ikea är för hårt och rivigt, Ullared är för WT. ;)











Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jysk? Deras möbler andas ju inte direkt kvalitet, men mamma påstår att handdukarna är okej kvalitetsmässigt och de är ju hyfsat billiga. Och min mamma brukar ha rätt! Själv har jag mest riviga handdukar för jag är så jävla snål. Maxi har ju lite sådant ibland också. Förresten så önskar jag bilder på dina katter. ;)

/crazy cat lady med cornish-abstinens

2009-12-04 @ 14:17:50
Postat av: Malin - brandteknologen

Mina bästa badlakan är från Ge-kås ;)

2009-12-04 @ 14:37:35
URL: http://detbrinner.blogg.se/
Postat av: Gin

Coop forum har väl handdukar? vet inte kvaliten dock. så länge sen jag köpte nya handdukar. Ellos? hmm..



Jag tänkte faktiskt på glögg! Ska man ta den alkoholfria varianten eller den med? Knäcke med honung och vitlök lät inte som någon höjdare. Och även om det gjort det kan jag inte äta knäcke just nu.. :)



Men vad som skulle vara gott är indisk kycklingsoppa! Det är i af vitlök i. Och kycklingsoppa ska ju vara bra när man är sjuk.. pizza med har jag hört.. :P



ha en bra kväll!

2009-12-04 @ 15:12:12
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com
Postat av: Lindah

Hemtex köper vi handdukar från

2009-12-04 @ 15:29:34
URL: http://www.grodfamiljen.se
Postat av: Åsa

Vi brukar faktiskt köpa handdukar på Juvelen och Hamsterboa :-) Man får antingen ha tur eller gå dit många gånger, men då kan man hitta fina OCH billiga. Vill man av någon anledning ha riktigt fula behöver man bara gå en gång ;-)

2009-12-05 @ 17:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback