Till mina grannar.

2009-12-12 @ 22:29:40 Bodil

Jag vet att ni har roligt. Det hörs rätt väl. Glädje, vicka på höfterna och stampa i golvet. Musik. Hög musik. Jag hoppas verkligen att ni har jätteroligt. Jätteroligt. Jag hoppas att ni är lyckliga, att ni kommer att få en underbar kväll, att drinkarna smakar bra och att stämningen är hög. Unna er det!

Men (det finns alltid ett men), nu är klockjäveln en halvtimme över 22. Och nu ska det vara tyst i huset. TYST!!

/Gnällkärringen där nere











Kommentarer
Postat av: Mari

Oj 22.30, här börjar vi bli irriterade om dem inte tystnat vid 23-00 för då fattar man att de inte kommer bli tyst förrens seeeent eftersom krogen stänger 02 här så är de ju ingen idé att gå ut på krogen då.



Men tror grannarna under stör sig mer på oss... har i alla fall flyttat 3par sen vi flyttade in för 2år sen :-D!

2009-12-13 @ 06:47:04
Postat av: Bodil

Mari - Jag bor (tyvärr) i Sunnes mest lyhörda hus. När de drar på basen ovanpå mig så klirrar porslinet och katterna flyr fältet. Typ.

2009-12-13 @ 13:10:56
URL: http://enmynta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback