Daniels värld. Och Daniels blogg!

2009-12-04 @ 19:50:47 Blogg
Jag har många favoritbloggare. En av dem är Daniel från Finnbyn. Maken till grabb får man leta efter, synd att han inte är intresserad av sådana som jag! ;) Ibland när jag är på dåligt humör så tänker jag på Daniel. Och Daniels rosa blogg. Han bjuder på sig själv, och han har humor till tusen!!

Dessutom så slänger han in en kommentar hos mig då och då. Då blir jag sådär själaglad! Tänk att han, som jag beundrar så och som dessutom har 638 glada prenumeranter exklusive mig, faktiskt tar sig tid att kika in hos mig! Daniel rockar, gör ett besök du med! Det är han värd!










Kommentarer
Postat av: Fröken Upp&Ner

Haha, vilken mysig kille! Helklärt värd en besök. Tack för att du tipsade mig.



Men du... han fnittrar ju mer än mig... blink blink:-D

2009-12-04 @ 23:32:41
URL: http://mittlivuppochner.wordpress.com
Postat av: laura

Han är klockren!

2009-12-05 @ 20:36:20
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback