Utmanad! Utmanande?

2009-03-24 @ 20:44:16 Listor, utmaningar och tävlingar
Vilken låt tycker du verkligen inte om?
Paper planes med M.I.A. Huga!

Vad har du på dig just nu?
Mina jobbyxor och ett svart linne.

Vad hänger på väggarna i det rum du sitter i just nu?
Absolut ingenting, är hyfsat nyinflyttad och har liksom inte orkat ta tag i tavlor och sådant än...

Vem kramade du senast?
Älsk.

Vad åt du till middag?
Sill och potatis (!!).

Vad köpte du senast?
En mango/banansmootie till Vilhelm.

Vad lyssnar du på just nu?
Dead by April - Losing you.

Vilket väder gillar du mest?
Det varierar, sommarregn är mysigt men även varma, soliga dagar (på stranden).

Vad finns på ditt nattduksbord?
Har inget sådant, nyinflyttad som sagt. ;)

Säg något till personen som utmanade dig:
Sov gott och dröm sött, Ina!

Favoritresmål?
Jag älskar den grekiska ö-världen!

Nämn några saker du inte kan leva utan:
Skalman (Vilhelm!!), älsk, internet, skrivande. Och Emsipemsi.

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
Ett fett presentkort från Ikea.

Om du skulle bli förvandlad till en kändis av det andra könet, vem skulle du välja då?
Alex Schulman. Eller Henrik Schyffert.

Vilken  tv-program skulle du helst delta i, Expedition Robinson eller Sanningens Ögonblick?
Robinson, utan tvekan.

Vad skulle du vilja bli av med just nu?
Mina balklänningar. Bara hänger, till ingen nytta.

Om du skulle resa var som helst i världen inom en timme, var skulle du resa då?
Thailand! Eller Goa, Indien.

Vem skulle du helst fastna i en hiss med?

Mysiga Anders Bagge. :D

Vad ska du göra nu?
Hoppa ner i soffan och tävla mot P i SVTs Vem vet mest?.



Jag blev utmanad av Ina.

1. Svara på frågorna, ersätt en av dem med en egen fråga.
2. Utmana fyra andra personer.

Jag utmanar Frida, Lina, Jenny och Robie, varsågoda!










Kommentarer
Postat av: karola

Absolut -Grekland är ju så mysigt! Sen håller jag med om indien också...hoppsan låter som om jag e lite resesugen:) har du varit i Indien??

Tack för tips om grå kramfors, skall kolla upp den, det vore ju bra att ha en mörk o en ljus klädsel....



2009-03-25 @ 09:33:10
URL: http://alltidinredning.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej ! vad har du för storlek å färg på balklänningen ?

2009-03-26 @ 18:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback