Bittert fredagsmys.

2009-11-13 @ 18:25:57 Bodil
Det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör! Sunnes två bittraste singlar ska ha fredagsmys ikväll, lovely! Tacos, choklaaad, Idol. För första gången i Idols historia ska en Takida-låt framföras i studion, Curly Sue. Det kan bara bli slakt är jag rädd.

Frågan är, Eddie eller Mariette? Latinolover-slaktar-en-av-Sveriges-bästa-låtar-ever, eller Hej-jag-är-ingen-idol-men-gillar-att-vara-vänsterextremist-i-tv?



Tillägg; Men vad fan? Skämtar de eller?! Orka se Uffe Ekberg i tv? En mer passé människa får man väl leta efter. My gosh.










Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Eddie får inte åka... :( Men Mariette kan gärna packa väskan och åka hem tycker jag allt.



Jag gillar inte Uffe så värst även om jag är ett ganska stort Ace of Base fan. Hade hellre sett någon annan i juryn...

2009-11-13 @ 18:40:24
URL: http://ciiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback