Första advent.

2009-11-29 @ 22:23:02 Bodil
Första advent. Jag har fått upp två av fyra stjärnor, i vardagsrummet finns inga krokar i fönstren. Och inga eluttag i väggen. I need a man!! Eller åtminstone en hammare och en skarvsladd. Nu när jag tänker efter så låter faktiskt hammare och skarvsladd betydligt enklare och mer okomplicerat. Ändrar, I need a hammare and a skarvsladd.

Glöggmys och pepparkakor med mögelost på. Och julstjärnor, vita sådana. Tack vare avsaknaden av a man, så får jag välja färg själv. Vitt, givetvis.











Kommentarer
Postat av: sossessa

Bra skrivet - och fin blomma.



Jag har en man - men önskar att jag var TVUNGEN att lära mig fixa sladdar och grejs. Numera får man tjata, och sedan vänta länge, och sedan få gliringar för att man inte gör det själv. Och ändå gör man det inte själv...

2009-11-30 @ 13:49:31
URL: http://sossessa.wordpress.com
Postat av: diilan

hehe okej :)

men de var ju riktigt snygga asså !

2009-11-30 @ 15:19:41
URL: http://aboutdilan.blogg.se/
Postat av: Mari

våran mögel ost tog slut snabbt då skrotungen är lika ost tokig som sin mamma :-) så jag o elias åt pepparkakor med mögelost till mellis igår :-D!

2009-11-30 @ 21:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback