Porrnovell, eller?

2009-11-03 @ 22:31:31 Bodil

Att jag inte är något större fan av Amningshjälpens verksamhet är väl knappast någon hemlighet. Idag har damerna på Amningshjälpen dock gett mig ett gott skratt, tack Tove, för att du ledde mig till den underbara versen nedan. You made my day!



"Sug
lilla vän
sug
släpp inte taget
utan bara sug
jag känner att det är bra
sug genom natten
så sover vi bättre
sug hela dan
så trivs vi ihop
sug när du är ledsen
sug när du är glad
sug lilla vän
det får oss att må bra
sug så det sprutar
det måste va bra
sug när du är hungrig
var eviga dag
sug när du är mätt
det tror jag du ska
jag känner det på mig
att suga är bra
"










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback