Ssssssnake.

2009-11-16 @ 20:50:08 Jobb
Har spenderat hela dagen i kassan. Hela dagen. 10 timmar, det är typ sedan jag vaknade. Vaknade ja, snoozade var femte minut i 1½ timme innan jag tog mig upp. Missade nyheterna. Missat att köpa smör, lika med ingen frukostmacka. Missade personalmötet. Bra början, helt klart!

En dam som var inne nu ikväll hade missat hon också. Missat humöret, helt klart. När jag upplyste henne om att den efterfrågade Gourmet Creme Fraichen inte fanns längre spände hon ögonen i mig, och väste som en huggorm. "Jag tycker det är väldigt tråkigt när sådant här händer!!", väste hon fram innan hon slingrade ut ur butiken.

Jag älskar mitt jobb.










Kommentarer
Postat av: Cathy

Vilken besvikelse! Haha... Hur skriver jag nu då för att inte riskera att få detta att låta helt fel? Jag som hoppats på att få höra om ett roligt yrke! - Nej, det går inte att skriva utan att det låter fel.

2009-11-16 @ 22:16:53
URL: http://catherinebergius.blogg.se/
Postat av: Anna

haha du skulle ha svarat henne att "Visst är det tråkigt när sånt händer och jag ser på din klädsel att klädbutikerna också hade slut på allt snyggt när du var där och handlade....";)

2009-11-17 @ 12:07:27
URL: http://rattilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback