Morgonstund och köksstök.

2009-09-27 @ 07:30:28 Bodil
Är så infernaliskt trött! Tidig morgon idag också. Tidig söndagsmorgon. Kanske har nämnt det förut, men söndagar är absolut den allra värsta dagen i veckan att gå upp tidigt på. Alla sover, alla utom jag. Och Vilhelm. Det är inget annat än manga på tv'n, våga vägra manga. Och våga vägra söndagsmornar.

Vilhelm stökar i köket. Jag sitter i soffan, men hör precis vad han gör. River ut alla kastruller ur skåpet. Möblerar om. Häller ut kattmat. Lägger kattmat i katternas vattenskål. Skitsamma, det är redan så stökigt i köket att det varken gör till eller ifrån... Och förressten så orkar jag inte resa mig.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback