Plugg, plugg.

2009-09-08 @ 08:11:55 Plugg

Om en knapp timme ska jag dumpa Vilhelm på dagis, och sedan är det plugg för fulla muggar i några timmar.

Nämnde kanske något om det förra veckan, eller kanske inte? Hur som helst. Jag har, än en gång, börjat plugga. Är så ofantligt trött på min nuvarande sysselsättning. I höst har jag tänkt att satsa stort, Matte B och Matte C, förhoppningsvis på en och samma termin. Under våren höjer jag förhoppningsvis mina andra betyg ett snäpp eller två, har inte riktigt kikat på vad som behöver göras, men något finns det alltid. Med lite tur klämmer jag ur mig ett hyfsat resultat på högskoleprovet också.

Och sedan, universitetsplugg! Står ännu och väger lite, är inte riktigt hundra på vad jag vill göra, dock lutar det åt fastighetsmäklare. Det betyder alltså några år i Skellefteå, Gävle, Stockholm eller Malmö. Jag vet vad jag föredrar. Men vi får se, jag lämnar alla vägar öppna. Sannolikheten för att jag skulle få en okej trea i Stockholm är väl ungefär lika hög som att man vinner på lotto...











Kommentarer
Postat av: Danielo

Mäklare låter skoj, då ska jag anlita dej sen!!

2009-09-08 @ 09:34:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Har oxå funderat på mäklare! Men 3 års studier och mer studielån...hmm nä tack...

2009-09-08 @ 12:56:33
URL: http://www.muppensmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback