Sista rycket.

2010-04-15 @ 21:45:54 Plugg
Okej, idag är det sista dagen. Sista dagen att slänga iväg anmälan inför höstens kurser. Hade någon frågat mig för en vecka sedan hade jag tvärsäkert svarat att jag ska plugga till Informatör.



Frågar någon idag så velar jag mellan informatör, journalist, åklagare, sjuksyrra, ekonom, socionom, pedagog, mattesnille, veterinär, fritidsledare, personalchef, webbdesigner och kock. Jag har heller inte bestämt mig för om jag vill plugga i Karlstad, i Östersund, i Stockholm, i Kalmar, i Visby, i Helsingborg eller i Kramfors (ligger i Norrland, för er som inte visste det).

Beslutsångest. Panik. Nu ska jag hålla andan tills anmälningstiden går ut om två timmar och tolv minuter. Förhoppningsvis känns det lite bättre sedan.










Kommentarer
Postat av: D A H L È N

sv: hehe ja, jag fick en ledig helg ist ;) åh, tänkte oxå söka men de kommer fler ggr ;) sugen på webbdesing/bildbehandling :)

2010-04-16 @ 09:44:44
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åh, va spännnade! vad blev det? jag velade massor också, som tur var var ssk det enda jag kom in på :-D sökte PA och socionom också.

2010-04-16 @ 10:01:36
URL: http://asonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback